Thursday, December 18, 2008

我的小书架

这是我的小书架, 这里我把所有的烹饪书和小说收藏起來。
我的小书架里面有较多是張小嫻的作品-上层全部是她的小说。 其次是烹饪书籍、杂志、剪下的报纸資料等等。。。

毎当我打开我的书橱時、就感到开心和满足感。哈哈!
其实我还有很多的书、但我没有足够的地方可以摆放、
因为我的房子地方小小、 所以空间不足够。
没有办法啦! 改天看看有没有什么解决办法啦。。。


我的小小书架

1 comment:

Gromit said...

oos. you also like reading...sound good...

i try to gain much hobby in reading, reading beside can gain much experience and also enlarge our view and thinking way...i like to read...

Miss LP Lee, thanks your advice and guidance in my admit case..thanks LOL

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin